82,3 tys. zł kosztuje reklama przy serwisie sportowym w Polsacie
W opublikowanym przez biuro reklamy Polsat Media cenniku reklamowym na kwiecień najwyżej wyceniono spot przy serwisie sportowym emitowanym po wieczornych "Wydarzeniach". Niewiele mniej kosztuje reklama przy serwisie informacyjnym.
82,3 tys. zł (cena netto dla spotu 30-sek., bez rabatów) kosztuje spot przy serwisie sportowym w niedzielny wieczór, tuż po "Wydarzeniach". Stawka dla emisji w dni powszednie jest niższa i maksymalnie wynosi 35,6 tys. zł.
73,7 tys. zł kosztuje z kolei reklama przy "Wydarzeniach" w poniedziałek Wielkanocny (10 kwietnia br.). Cena za emisję reklamy w tym paśmie w niedziele to maksymalnie 61,9 tys. zł, a w dni robocze - 61,2 tys. zł.
Za reklamę przy prognozie pogody trzeba natomiast zapłacić 70,2 tys. zł w niedziele i do 42,7 tys. zł w pozostałe dni.
Na ponad 60 tys. zł wyceniono reklamy w niedzielnym wieczornym paśmie kabaretowym "Kabaret na żywo" (69,8 tys. zł) i przy programie "Twoja twarz brzmi znajomo" (67,6 tys. zł).
Reklamodawcy zainteresowani emisją spotów przy pokazywanych w Polsacie serialach zapłacą za reklamę 62,9 tys. zł przy serialu "Pierwsza miłość", 43,4 tys. zł przy "Przyjaciółkach", 40 tys. zł przy "Słudze narodu", 34,7 tys. zł przy serialu "Matka", 26,2 tys. zł przy "Lulu" i 25,3 tys. zł przy "Wotum nieufności".
Za spot przy programie "Ninja Warrior Polska" trzeba zapłacić 51,5 tys.zł, przy "Nasz nowy dom" - 49,5 tys. zł i 24,6 tys. zł przy "Hell's Kitchen".
10 kwietnia br. Polsat wyemituje koncert "!00 lat Disney" - reklama przy nim kosztuje 57 tys. zł.
Polsat Media jako ostatnie biuro reklamy tv - po Biurze Reklamy TVP i TVN Media - podało ceny reklam na kwiecień br.
Dołącz do dyskusji: 82,3 tys. zł kosztuje reklama przy serwisie sportowym w Polsacie