76 tys. widzów programu Joanny Wrześniewskiej-Sieger „Pod pressją”
Nowy program Joanny Wrześniewskiej-Sieger „Pod pressją” po trzech tygodniach emisji gromadzi średnio 76 tys. widzów. Polsat News w czasie emisji audycji przegrywa walkę o widza z konkurencyjnymi kanałami TVN24 i TVP Info.
Program „Pod pressją” w Polsat News oglądać można we wtorki o godz. 21.00, w okresie od 19 września 2017 roku. Średnia oglądalność audycji do 3 października br. wyniosła 76 tys. widzów, co przełożyło się na 0,51 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz po 0,34 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów do tej pory zgromadził pierwszy odcinek audycji. Przyciągnął on przed telewizory uwagę 90 tys. osób.
Polsat News w czasie emisji nowego programu zajmuje trzecie miejsce wśród kanałów informacyjnych w naszym kraju. Liderem w tym czasie jest stacja TVP Info, której udział w rynku wynosi 2,84 proc. Z kolei wynik drugiego TVN24 wynosi 2,19 proc.
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. Z kolei w grupie 16-49 TVP Info przegrywa z TVN24.
„Pod pressją” to jeden z nowych programów Polsatu News w jesiennej ramówce 2017 roku. Joanna Wrześniewska-Sieger rozmawia w nim z dziennikarzami wiodących tytułów prasowych i internetowych na temat najważniejszych wydarzeń ostatnich dni.
Dołącz do dyskusji: 76 tys. widzów programu Joanny Wrześniewskiej-Sieger „Pod pressją”