5 statuetek dla Polski na European Mixx Awards 2022
Fundacja K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Publicis Worldwide Polska, MSL Group Poland, Adequate, Erbud i Gameset - to lista polskich agencji i podmiotów nagrodzonych europejskimi wyróżnieniami European Mixx Awards 2022 za najlepsze kampanie digital.
Kampania "Najmłodszy headhunter na świecie" przygotowana przez Fundacja K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Publicis Worldwide Polska oraz MSL Group Poland zdobyła złoto w kategorii Influencer Marketing.
Aktywacja "HealthLabs – od zera do bohatera" przygotowana przez Adequate została wyróżniona trzykrotnie. Złotem w w kategorii [NEW] Ecommerce, srebrem w kategorii Campaign Effectiveness oraz brązem w kategorii Social Media.
Firma Erbud i agencja Gameset otrzymały złoto w kategorii In Gaming za gamingową kampanię rekrutacyjną.
https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/erbud-zorganizuje-nietypowy-turniej-w-hali-koszyki
Zobacz: IAB MIXX Awards: Fundacja K.I.D.S. z nagrodą Best in Show, Piotr Piętka Człowiekiem Roku
Nagrody wręczono 25 maja podczas gali na flagowej konferencji IAB Europe - Interact w Madrycie. Międzynarodowe jury konkursu nagradza najlepsze działania w digitalu i reklamie cyfrowej w całej Europie. Organizatorem konkursu jest IAB Europe.
Dołącz do dyskusji: 5 statuetek dla Polski na European Mixx Awards 2022