449,5 tys. numerów przeniesionych w trzecim kwartale 2018 r., Premium Mobile z najlepszym bilansem
W III kwartale 2018 r. użytkownicy sieci komórkowych przenieśli ponad 449,5 tys. numerów pomiędzy operatorami. Wśród największych telekomów dodatni bilans zanotowali Plus i T-Mobile, zaś w zestawieniu zysków i strat najlepiej wypadł Premium Mobile.
Jak podaje Urząd Komunikacji Elektronicznej (UKE) w II kwartale br. przeniesiono pomiędzy operatorami ponad 449,5 tys. numerów, zaś największe zmiany pod tym względem zaszły w lipcu gdy z górą 151,8 tys. użytkowników zrezygnowało z usług jednego operatora wybierając innego.
Kwartalnie największą liczbę numerów pozyskali kolejno Play (121,449 tys.), Orange (93,238 tys.) oraz Plus (92,150 tys.). Podobna kolejność była po stronie strat - najwięcej użytkowników opuściło Play (143,924 tys.), Orange (117,195 tys..), a na 3. miejscu znalazł się T-Mobile (88,870 tys.).
Marcin Gruszka, rzecznik sieci Play w swoim komentarzu podkreślił, że w segmencie post-paid bilans telekomu jest dodatni.
- Z naszej strony jedna, ale ważna dla nas informacja. Raport nie pokazuje podziału na prepaid i postpaid a dla nas ma to zasadnicze znaczenie. Ważna informacja dla wszystkich zainteresowanych. PLAY utrzymuje pozytywny bilans w MNP w segmencie postpaid. Pokazuje to idealnie, że nasza strategia skoncentrowana na kliencie działa i ma się bardzo dobrze. Cieszy to tym bardziej, że wraz ze wzrostem naszej bazy i byciem numerem jeden to naturalne choćby z matematycznego punktu widzenia, że ruch w naszej bazie jest duży w obu kierunkach. Widać bardzo wyraźnie pozytywny wpływ naszych ostatnich akcji 6miesięcy/9 miesięcy z Samsungiem bez abonamentu i bardzo dobrze to prognozuje na kolejny kwartał. Gorąco Was zachęcam do skorzystania z niej bo jak wiecie promocje nie trwają wiecznie. Nie przegapcie tego momentu - napisał Gruszka.
- Co oczywiste pozytywne wyniki w MNP abonamentowym przekładają się pozytywnie na cała bazę abonamentową PLAY w trzecim kwartale. Więcej na ten temat podczas prezentacji wyników spółki w połowie listopada - dodał.
W ogólnym bilansie numerów utraconych i pozyskanych na 1. miejscu, podobnie jak w poprzednim kwartale znalazł się należący obecnie do Cyfrowego Polsatu wirtualny operator Premium Mobile (15,676 tys. numerów), który wyprzedził Plusa (10,853 tys.) oraz Aero 2 (4,541 tys.).
Dołącz do dyskusji: 449,5 tys. numerów przeniesionych w trzecim kwartale 2018 r., Premium Mobile z najlepszym bilansem