3 marca rozpoczyna się kampania telewizyjna piwa Strong
W lutym 2006 zostało wprowadzone na rynek nowe opakowanie piwa Strong.
Proste liternictwo, czarno-złota stylistyka i wyraźnie podkreślona nazwa - to nowe elementy, jakie pojawiły się na opakowaniach Stronga.
Wprowadzeniu nowych opakowań towarzyszyć będzie kampania reklamowa w najważniejszych stacjach telewizyjnych. Kampania "Strong inspiruje" rozpoczyna się 3 marca i potrwa do końca kwietnia.
"Reklama TV odwołuje się do pasji, która cechuje prawdziwych mężczyzn. Pasji, obejmującej zarówno wnętrze, jak i niepowtarzalną oprawę, w której powstają wyjątkowe dzieła" powiedział Remigiusz Rawa - Kierownik Marketingu marek Żywiec i Strong.
Kreację i strategię przygotowała agencja reklamowa Locomotiva, nowe opakowania są dziełem szwajcarskiej firmy CB, a media zaplanował i kupił Zenithmedia.
Dołącz do dyskusji: 3 marca rozpoczyna się kampania telewizyjna piwa Strong