180heartbeats z działem social media
Agencja 180heartbeats uruchomiła dział poświęcony social media. Pracę rozpoczęli w nim Agnieszka Leśniewska i Kamil Buchalski.
Działem social media w 180heartbeats kieruje Grzegorz Berezowski, dyrektor strategii agencji. – Zadaniem zespołu jest udział w opracowywaniu strategii obecności marek w mediach społecznościowych, realizowanie działań taktycznych, m.in. poprzez współtworzenie treści oraz nawiązywanie i utrzymywanie relacji z użytkownikami, a także analiza efektywności prowadzonych działań – opisuje. – By zoptymalizować pracę, wykorzystujemy platformę Napoleon ułatwiającą publikację i moderację treści na Facebooku, a także dostarczającą pełny obraz kondycji marek naszych klientów oraz ich konkurentów, jak również system Newspointmonitor, który pozwala nam śledzić dyskusje w innych serwisach społecznościowych – dodaje.
W zespole kierowanym przez Berezowskiego pracę rozpoczęli Agnieszka Leśniewska i Kamil Buchalski (oboje na zdjęciach). Leśniewska objęła stanowisko social media managera, a Buchalski – community managera.
Agnieszka Leśniewska była wcześniej kierownikiem serwisów interaktywnych i wydawcą w Onet.pl, a we FremantleMedia Polska zajmowała się public relations seriali. Kamil Buchalski poprzednio pracował jako community manager w agencji Future Mind.
Dołącz do dyskusji: 180heartbeats z działem social media