W poniedziałek emisję testową w Bydgoszczy rozpoczęło Radio Rock FM. - W kolejnych tygodniach będziemy uzupełniać ofertę, kompletujemy zespół - mówi Wirtualnemedia.pl Leszek Kozioł, właściciel koncesji stacji.
Roman Młodkowski nie jest już prezesem kanału telewizyjnego Biznes24, a Radosław Wróblewski jego wiceprezesem – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zmiany czekają na wpis do Krajowego Rejestru Sądowego. Nowy szef stacji Kamil Bilecki zapewnia, że Młodkowski będzie kontynuował pracę w firmie jako redaktor naczelny i dyrektor programowy.
Play, który przejął sieć kablową UPC Polska, przygotowuje się do wyłączenia kolejnej związanej z nią usługi. - Usługa UPC TV GO będzie aktywna do końca lutego 2025 roku. O dalszych planach i decyzjach będziemy informować klientów z wyprzedzeniem – informuje Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Play.
Repropol zaprasza wydawców prasowych na pierwsze spotkanie informacyjne poświęcone przyszłym negocjacjom z koncernami technologicznymi ws. zasad wykorzystywania ich treści w internecie.
Telewizja Polska wyemitowała przeprosiny skierowane do posła Platformy Obywatelskiej Piotra Borysa. Wiosną br. ówcześni dziennikarze TVP wbrew prawdzie zarzucali politykowi, że to on ujawnił informacje pozwalające zidentyfikować dzieci posłanki PO jako ofiary pedofila.
Dwa działające w Telewizji Polskiej związki zawodowe zwróciły się do władz nadawcy o przyznanie pracownikom dodatkowego świadczenia przed Bożym Narodzeniem. Chcą, żeby każda zatrudniona osoba dostała 2 tys. zł brutto.
Tomasz Jaworski zadebiutował w roli prowadzącego program „Czarno na białym” w TVN24.
W Kanale Zero przestała pojawiać się Weronika Woszczek. Nagrywała tam odcinki cyklu „Commentary” oraz występowała w programie „7:00”. Teraz tworzy własny kanał youtube'owy.
Sieć kablowa Vectra usunęła z listy kanałów duble stacji TTV, TV4, TVP Kultura, Polsat, TVN, Discovery, Disney Channel, TVP Seriale, TVP ABC, TVP Historia, TVP Polonia i TVP Rozrywka w standardowej rozdzielczości. Wszystkie wymienione kanały są dostępne w ofercie operatora dalej, ale tylko w wysokiej rozdzielczości.
Stacja TVN zaczęła nadawać kolejne premierowe odcinki „Ukrytej prawdy”. To przedłużenie sezonu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Telewizja Puls we współpracy z Komendą Główną Policji ruszyła z kolejną odsłoną kampanii edukacyjnej #ZnamTeNumery, która skierowana jest do seniorów i ich bliskich. Wykorzystano w niej filmik wideo będący w całości scamem. Pojawił się w nim aktor Henryk Gołębiewski w całości stworzony przy użyciu sztucznej inteligencji
Meta prowadzi testy na Instagramie, w ramach których użytkownicy aplikacji, w tym nastolatkowie, mogą zresetować rekomendacje dotyczące treści w sekcji eksploruj, rolkach i w swoich aktualnościach.
Z ramówki TVN Style znika program „Dobry wieczór”. Wieczorny talk-show będzie nadawany do końca listopada, czyli krócej niż pierwotnie zakładano.
Z Telewizji Polskiej odchodzi Aleksy Dzikawicki, do niedawna dyrektor i redaktor naczelny TV Biełsat. Ze stają był związany przez prawie dwie dekady.
Na początku listopada amerykańskie media ujawniły, że Lady Gaga wystąpi gościnnie w drugim sezonie serialu „Wednesday” Netfliksa. Obecnie artystka kręci sceny ze swoim udziałem na irlandzkim planie zdjęciowym hitu giganta streamingu. Fani analizują, w jaką rolę wcieli się wokalistka.
Do przetargu Polskiego Radia na obsługę jego kampanii reklamowych w internecie, w tym w social mediach zgłosiły się cztery agencje.
Canal+ jednak dogadał się w sprawie dalszej współpracy z kanałami Eurosportu 1 i 2 we Francji. Odbiorcom płatnej telewizji groziło usunięcie obu stacji z oferty.
Finał 13. edycji “Top Model” będzie poprzedzony dwiema relacjami zza kulis oraz rozszerzony o afterparty w TVN7. Gospodarzem imprezy będzie Mateusz Hładki, a główną muzyczną gwiazdą wieczoru zwycięzca ubiegłorocznej Eurowizji.
Dyrektorem marketingu Wawelu, firmy produkującej słodycze nie jest już Dariusz Chwierut. Funkcję tę sprawował nieco ponad 2 lata.
Jaki jest wizerunek mężczyzn w reklamach? Dlaczego marki i reklamodawcy muszą na nowo przemyśleć sposób kontaktowania się z odbiorcami płci męskiej w obliczu zmian zachodzących we współczesnym świecie? - Kantar w raporcie “Connecting with men: How brands can decode modern masculinity” przedstawia kluczowe wnioski na temat wyzwań związanych z tożsamością mężczyzn.